Serviciile noastre

Monitorizarea clientilor

Fiecare companie necesita un instrument pentru monitorizarea portofoliului de clienti. Acest instrument trimite e-mailuri de alerta catre persoanele responsabile din companie atunci cand are loc un eveniment. Acesta poate fi optimizat pentru a trimite doar informatia selectata anumitor utilizatori si pentru o lista specifica de clienti.

Diagnosticul portofoliului de clienti

Cu ajutorul diagnosticului portofoliului de clienti putem obtine o imagine completa a portofoliului de clienti in functie de loc, activitate, nivel de risc, etc. Putem identifica dinamica oricarui client luand in considerare factorul de risc (clienti cu potential bun si clienti cu un risc ridicat). Acesta este recomandat la inceputul unui proiect.

Curatarea datelor

Curatarea datelor este solutia de improspatare a listei de clienti tinand cont de statutul legal, activitatea, dimensiunea si riscul acestora.

Raportul incidentului de plata

Acest raport verifica un client anume pentru incidente de plata.

Rapoarte locale

  • Raport pentru Client Nou
    Acesta este un raport de calitate superioara care pune la dispozitie analiza automata si genereaza o cota de risc si o recomandare de Limita de Credit.
  • Raport standard
    Raportul standard este recomandat pentru o evaluare rapida inaintea vizitarii unui nou posibil client.
  • Raport local Premium
    Acesta este un raport de calitate exceptionala pregatit de Analistii Financiari. Este recomandat clientilor care necesita investigatii suplimentare si include si un comportament de plata.

Raport international
Acesta este un raport de calitate superioara pentru clienti internationali si parteneri strategici. Rapoartele sunt disponibile pentru majoritatea tarilor si pot fi puse la dispozitie in engleza, franceza sau germana.

Liste de Marketing

Putem proiecta pentru agentii de vanzari ai companiei o lista de clienti potentiali, tinand cont de un numar de criterii cum ar fi: activitatea, locul, cifra de afaceri, profitul si riscul.

Diagramele Companiilor, Actionarii & Administratorii

Acesta este un raport care poate fi creat pentru a ne da o imagine mai clara a actionarilor si administratorilor si a relatiilor lor cu alte companii.

Colectarea delicata

Colectarea delicata este procesul obtinerii mai rapide a platii facturilor printr-o echipa specializata care accelereaza plata, mentinand in acelasi timp o relatie respectuoasa si curtenitoare cu rau platnicii.

Colectarea Legala

Atunci cand colectarea delicata nu este potrivita sau atunci cand compania va intra cu siguranta in indisponibilitate de plata, este mandatoriu si urgent sa se apeleze la serviciile legale pentru colectarea partiala sau totala a facturilor neplatite.

Asistentul meu de Credit Comercial (ACC)

ACC-ul meu este o solutie pentru IMM-uri pentru a avea acces la instrumente si a avea un asistent specializat care lucreaza on line si cateva ore pe luna pentru a coordona solutiile diferite si a raporta imbunatatirile.
ACC-ul meu este solutia in perioada de concediu anual sau concediu maternal a managerului de credit al companiei.

Consultanta de Credit Comercial

In calitate de Consultantul dumneavoastra Comercial de Credit, punem la dispozitie o evaluare completa a procesului intern al companiei si ajutam Directorul General al companiei sa implementeze procese noi si KPI (indicatori de perfomanta) in interiorul companiei. Rezultatele sunt masurate prin cresterea vanzarilor si a cash flow-ului si prin descresterea DSO (Zile de Vanzari Neincasate).